reklama

Reakcia na Slovensko vo filme - už nám chýba iba more

Paci sa mi, ze na Slovensku sa najde este clovek, ktory si pozera filmy aj s tym, ze si tam nieco vsima, ale....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... Autor clanku bohuzial zobral cely ten film, ktory komentoval moc vazne alebo ako sa hovori moc k srdcu. Ono totizto nepochopil, ze Americania nic nevedia o nasej historii a ani o historii krajin vychodneho bloku. Ked uz ideme do toho co tam bolo dobre a co nie, tak ide najprv o to, ze cely film sa odohraval akoze pred neznou revoluciou a nemali tam byt "chlapci" v uniformach slovenskej armady ale ceskoslovenskej. A autor clanku este tak na okraj podla mna nevidel ani jeden z filmov, ktore spominal, ale to nie je podstatne. Pretoze v nich je tiez Bratislava "vykreslena" ako najhorise mesto vychodneho bloku a tiez len kvoli nevedomosti ameriky. Oni si totizto robia co chcu. A ked uz to rozoberam tak ja som este nevidel ani jeden uplne realny film dokonca ani taky co bol natoceny podla skutocne udalosti. Ak niekto taky videl, budem rad ked mi napisete ako sa vola a ja siho pozriem. Na koniec by som len odporucil autorovi clanku Slovensko vo filme - už nám chýba iba more, aby si pozrel American History X a mozno pochopi o com pisem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale autor nech aj nadalej pozera a komentuje filmy, pretoze to je fajn a tento clanok je len moj subjektivny nazor na jeho subjektivny nazor.

Matej Košecký

Matej Košecký

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek čo píše číta a reaguje.A tiež pozerá filmy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu