reklama

pezinská skládka

Teraz neviem, že či je Pezinská skládka dobrá alebo zlá. Prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ja ako normálny (teda dúfam) občan slovenskej republiky mám svoj vlastný názor na túto situáciu.

Ja nie som z Pezinka som z ineho kraja, ale v Pezinku žijem už niekoľko rokov. Teda môžem povedať, že môj názor je taký objektívno-subjektívny.

Keď tak sledujem celú tu situáciu, že kto figuruje ako majiteľ skládky a kto nie, a kto všetko zamietol žalobu a kto nie. Tak sa človeku naskytne otázka akú som položil na začiatku. Je Pezinská skládka dobrá alebo zlá?

Ja by som povedal, že z jednej strany je zlá. A to preto, že keď sa v Pezinku v blízkom okolí skládky, čo je asi taký jeden kilometer, v lete ráno zobudíte spravíte si raňajky a otvoríte si okno, tak...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak ste dojedli prv ako ste začali. Pretože Vám chuť do jedla vezme neznesiteľní smrad.

To je teda jedna tá zlá stránka veci. tá druhá, dobrá je tá, teda ako pre koho, že celé Slovensko vidí čo sa tu deje.

Vlastne nie, že by sa niečo dialo. Práve naopak. Ľudia vidia ako veľmi ľahko sa dá podnikať s niečím takým ako je skládka a nezaujímať sa o nejaké žaloby. Pravda keď poznáte tých správnych ľudí. Jedného, dvoch možno troch sudcov. Z ktorých samozrejme každý má ešte kontakty. A nejakého toho nášho politika či ministra.

Uvidíme kam teda siahajú tie dlhé prsty peňazí. Či aj náhodou na NS SR.

A veď keby aj hej tak je tu ešte Európsky súd v Štrazburgu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Či....?

Matej Košecký

Matej Košecký

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek čo píše číta a reaguje.A tiež pozerá filmy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu