reklama

STV

... Asi pred dvoma dňami som sa dozvedel príjemnú správu. Teda príjemnú pre mňa ako športového fanúšika. STV 3 dá preč svoj trápny monoskop a začne vysielať nepretržite...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ono len nikto nešpecifikoval čo to vlastne to nepretržite znamená.

Keď som sa dnes ráno zobudil a zapol som si rádio ako každé ráno, išli práve správy. Tak som to pri raňajkách a čaji počúval. Náš premiér je ževraj nejaký chorý a tak ďalej... A zrazu, že v STV sa chystajú vyhadzovy a zruší sa tretí kanál. Skoro som prehltol tu šálku s čajom. Hneď za tým nasledoval komentár, že STV stále čaká na 20 miliónov eur od štátu. No to aj ja čakám už niekoľko rokov, že sa mi zjavia len tak nejaké státisíce na účte alebo že vyhrám Loto. A stále nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mňa by len tak zaujímalo kam dala STV svojich 90 miliónov ( ešte chvalabohu slovenských korún), ktoré dostala ako záchranu či podporu minulý rok. Ale čo sa nad tým vlastne vzrušujem, či nie?

Veď čože je to minúť sprostých 90 miliónov. Jeden nákup vo väčšom bratislavskom nákupnom centre a je to fuč. A koľko veľa ľudí vlastne robí v STV a tie výplaty, veď to na tie nákupy ani nebude dosť peňazí.

Uzavrel by som to takto. Načo nám je STV 3?? Veď máme iné slovenské športové kanále... Pardon... Či nemáme?

Matej Košecký

Matej Košecký

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek čo píše číta a reaguje.A tiež pozerá filmy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu